måndag 17 november 2014

Skön helg!

Jag trodde helgen som var skulle bli som alla andra helger... Studion, göra beats och sedan vara allmänt uttråkad. Men så blev det inte för Sandra ringde och tyckte jag skulle komma och va med hon och och hennes kompis Amanda i Hofors. Så jag lyckades låna bil och åkte dit. Har haft hur kul som helst. Blev jättemånga äventyr blandat med lite matäta. För äta bör man annars dör man som min vän Fredrika säger(som jag för övrigt ska få träffa på fredag. Som jag längtar!). :)

Vi åkte till BK och åt. Mums och jag visade även mitt favvoställe i hela Borlänge med världens vackraste utsikt. 
Sen åkte vi tillbaka till Hofors och hängde lite. 
I söndags åkte jag tillbaka och hängde med dom och då var vi verkligen på en massa utflykter. Det blev en tripp till Samdviken för att käka på Donken och efter det åkte vi på en massa småvägar som var hur läskiga som helst och Sandra den jäveln skrämde fan livet ur mig flera gånger. Jag är som sagt jävligt lättskrämd. Amanda var inte heller så snäll även om hon skrämde mig mindre gånger än Sandra. Jaja, dom fick ju sitt livs skratt iaf så det bjuder jag på. :) Under helgen såg vi även en jävla massa rävar också, eller ja 3-4 st varav en kunde NÄSTAN ha blivit påkörd. Tur det inte blev så. Många smink-pauser blev det också vilket var riktigt nice. Eller ja, förutom när Sandra skrämde skiten ur mig vid en sådan paus. 
Fick även se en ny rondell i Brukä centrum med en myrslok i mitten som besudla en blomma eller vad det nu var. Trevligt värre haha!! 
Så i det stora hela så har helgen varit skön. Behövde verkligen komma iväg och träffa folk. Kan bli rätt deprimerande när man inte har inspiration till att göra varken musik eller vara kreativ på andra sätt. Så både Sandra och Amanda blev min räddning den här helgen så stort tack till er. 
Nu ska jag slumra nån timme tror jag. Så godnatt/godmorgon. 

Just ja!!! Amanda ritade världens coolaste teckning till mig så den ska jag slänga upp nånstans i studion. Tack för den Amanda. Lägger med den teckningen. Det är en giraff.  ;) 


Ps. Min rygg gör fortfarande ont. 

Tjarå!! //Kid Jesus


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar