onsdag 5 november 2014

Fin födelsedagspresent.

Torsdag 6:e november fyller jag år. Men fick en tidig present av Fredric redan ikväll. En flaska Hennessy!! Wohoooo! Min favoritkonjak!! Har alltid pratat om att jag ska till systemet o köpa en flaska men det har aldrig blivit av. Men nu har jag äntligen fått en. Nöjd!! Blir att öppna den när jag gjort nåt fett beat i framtiden haha! Dricker ju som sagt inte ofta. På Lucia-helgen som kommer så är det exakt ett år sen jag drack alkohol. Nej, jag är ingen nykterist men har aldrig känt nåt större behov av att dricka. Tänk om jag kunde känna likadant inför hamburgare att jag inte har nåt behov av att köpa dessa läckerheter lol!! Men så är det inte... Älskar hamburgare!!! Aja, det var allt för ikväll och tack ännu en gång Fredric för presenten!

/Kiddan 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar