tisdag 16 september 2014

Mpc 2000 XL

Jag har spanat runt lite på nätet efter en Mpc2000XL(trummaskin/sampler)och har hittat en på blocket. Är grymt sugen att köpa den, men har inte bestämt mig än. 
Som med mycket av mina andra leksaker så är det superkul i några veckor, sen tröttnar man. 
Ungefär som mitt Nintendo Wii Mini som jag köpte och har typ spelat det max 6-7 ggr och nu står det bara och samlat damm. Misstänker att det säkert kommer bli samma med denna mojäng. Men helvete vad snyggt den skulle passa i studion. För mig har den även ett sentimentalt värde då jag har ägt en likadan för flera år sedan. Så det skulle ju vara rätt kul att få banka på en mpc igen. Men som sagt jag får se hur det blir. Drömma kan man ju alltid göra. 
Har även kollat runt efter en mpc500 som är mindre och smidigare att ha med sig om man är ute och reser. Fast å andra sidan så reser jag inte så mycket haha!!
Jaja, jag får fortsätta fundera. Såhär ser iaf en Mpc 2000 XL ut. 
/Kiddan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar