onsdag 20 augusti 2014

Fika, Indiska och sen lite wok från Saigon.

Tjenare!
Idag har jag hunnit med att fika med Erika och hennes vän Sara. :) Jag beställde en Latte med karamelsmak, men fick en frappé istället. Men den va go den också. Och som tillbehör fick det bli en kladdkaka. Gott!! Hade dock ätit 3 chokladkakor på jobbet innan haha! 
Sen blev det att gå runt lite på kupan. I vanlig ordning så har jag aldrig varit så mycket för att strosa runt o kolla runt i affärer men jag var ju i gott sällskap så det var bara trevligt. ;)
Inne på indiska så köpte jag lite rökelser så det ska jag tända ikväll. 
Efter kupan skiljdes vi åt och jag åkte och köpte stekta nudlar med kyckling på Saigon-köket. Ruggigt gott må jag säga! Rekommenderas. 
Ska försöka hinna med lite annat nu, som en kvällspromenad och sen plocka up lite skräp utanför. Ska även skicka lite musik och städa lite. Haha, hinner jag verkligen allt detta ikväll. Svar: ja om du slutar detta blogginlägg nu!!
Ok, vi hörs då. Tack för en trevlig eftermiddag. :)

Spana in mitt köp. 

//Kiddan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar