torsdag 7 augusti 2014

En gång och aldrig mer....

Så jag och Fredric var till Max igår kväll och jag provade en sån där Delifresh meny med grönsallad som tillbehör. 
Jag har ju som sagt gått och pratat om att jag ska prova den i nån vecka nu och igår så blev det äntligen gjort. Jag var ganska taggad inför detta. Men gissa om jag blev besviken. Så jääääävla äckligt! Den där grönsalladen asså... Bläääää! Burgaren var inte heller så god, med salladsblad runt och grejer. Inte min grej asså. Men nu har jag ju provat iaf. Ni som känner mig vet vilken hamburgar-fanatiker jag är så ni kan ju förstå hur jag kände efter att jag ätit upp. :p Det enda som var gott var drickan, en Ramlösa Citron. 
Aja efter Max så drog jag till Donken och köpte mat för att få bort äckliga Delifresh smaken. 
Blev McNuggets & Co, McChickenburgare, en cheese och en mellan milkshake. 
Och det mina vänner... Det smakade underbart. MUNORGASM!!!
Så nu vet ni...

Tjarå!
/Billy The Kid Jesus

2 kommentarer: