torsdag 14 augusti 2014

DalaExpo i helgen...

I helgen är det dags för årets upplaga av DalaExpo ute vid Rommehedslägret, Romme. Tänker ta mig dit och titta lite grann har jag tänkt. Kan ju vara ganska trevligt. Kanske hittar man nåt fint att köpa också? Det visar sig. Förra året var det nån tjej som satt o sålde hemgjorda smycken m.m och jag tänkte faktiskt köpa nåt då men hon var så otrevlig och mer inne i sin lurk än sina kunder så jag skippade det. 
Passade även på att gå på museet(soldat museum eller vad det är) som ligger bredvid. Ganska intressant. Tror dock inte att den som jobbade där tyckte lika för han såg jävla uttråkad ut. 
Men iaf, man kanske ska friska upp minnet och gå dit igen? Återigen så visar det sig. 
Brukar ju även va lite loppis i samband med detta så kanske har jag tur och hittar nåt stånd som säljer vinylskivor. Det behövs fyllas på i min samling. :D 

Vad har hänt annars då?
Jo jag har gjort lite musik, spelat in och gjort lite mer musik. Och självklar kollat på en jävla massa film samtidigt. Tror inte jag kan göra musik utan att ha en film på i bakgrunden, haha. :P

Är ju snart klar med en låt som jag spelade upp lite ifrån för nån dag sen så den kommer jag lägga upp inom kort. 
Sen ska jag börja tänka på månadens videoblogg också. Får de vad det blir...?
 Håller även på att kollar lite olika möjligheter att få upp mina låtar på Spotify. Skulle va lite skojsigt eller nå. :)

Jaja, det var väl allt för denna gång. 
Spana in fåglarna. 

Tjata!/Billy The Kid Jesus


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar