söndag 27 juli 2014

Riksväg 70 på P4 Radio Dalarna

Imorgon(måndag 28e Juli)ska jag upp och prata i radion om mitt projekt Riksväg 70. Kommer även att spela upp mitt senaste verk Förr eller senare exploderar jag. 
Så kör igång din radio 11:30 och lyssna, ratta in 101,3. 

Måste även göra en videoblogg innan månadens slut så ska fixa det imorgon också. 

Annars så gör jag inte så mycket just nu. Försökte göra lite musik igår och spela in lite men det gick inte bra så la ner det. 
Skulle behöva nån slags liten roadtrip som den jag gjorde till Rättvik och fick lite inspiration från Vidablick. 
Så om nån har nåt tips på nån cool plats ni tycker jag ska besöka så kommentera gärna nedanför. 

Nu blir det soffhäng och chilla stenhårt. 

Tjarå!

/Riksväg 70


Just ja det regnar ute. Skönt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar