onsdag 30 juli 2014

Onsdag: Spättans dag

Idag vid lunchtid var det spättans dag på Dalaflyget. Och självklart var jag dit och åt. Typ det enda jag pratar om ibland, haha! Nejdå, men onsdagar är fint för jag tycker om panerad spättafilé. 
Tyvärr serverades inte stekt potatis den här gången vilket var lite utav en besvikelse. För jag älskar stekt potatis, eller iaf Dalaflygets för den påminner om den man fick när man gick på högstadiet i Säter. 
Efter det blev det nån timmes vila innan jag drog iväg på äventyr med cykeln. Jag utforskade Borlänges cykelvägar lite grann så det blev en tripp in mot stan sen  förbi kupolen och sen mot rondellen innan Skräddarbacken. Där fortsatte jag mot Järpbo och sen vidare över Tunaåstrand mot Romme. Allt som allt så var det en nice tur. 
Var även upp till Bergebo nu på kvällskvisten. Älskar den utsikten. Tyvärr har nån varit och skräpat ner alldeles vid bänken där man kan sitta. Jävligt synd tycker jag. Förstöra för oss andra liksom....
Aja, det var min onsdag det. Ha det gött!

Grattis till Fredric som fyller 23 idag också!!! :D


/ Billy the Kid Jesus




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar