onsdag 23 juli 2014

Nytt låtsläpp..

Sitter på en låt som jag jättegärna skulle vilja göra en video till. Men det finns ingen tid över till det så lägger upp den ändå senare idag. 
Annars blir det lite lunch idag på Dalaflyget. Det är onsdag idag och då är det panerad spättafilé som gäller vilket jag gott och pratat om i två veckor att jag ska äta. 
Hade dock varit trevligt med lite sällskap men ingen verkar ha tid så får bli att äta själv. Om jag inte dra dit idag så måste jag vänta i ytterligare 3 veckor tills jag är ledig en onsdag och det orkar jag inte. 

Annars så har jag varit iväg och besökt en eventuellt ny arbetsplats som personlig assistent. Ska gå några introdagar i slutet på augusti och sen får jag se vad brukaren tycker, om den vill anställa mig. 

Har väl hänt lite annat i mitt liv också som är lite mindre roliga. :( Men det är bara att kämpa på hur tufft det än är. 
Tiden läker alla sår eller vad man säger?
Men det här såret kommer aldrig läka....
Utan det får jag bära med mig för resten av mitt liv. 
Min hjärna säger att jag har gjort rätt. Men mitt hjärta säger att jag är en idiot och att det här är inte sån person jag är eller vill vara. 
Men allt har varit så svårt på sistone. Så om du kanske läser det här så... Ja, du vet...........
Men det är löst nu. 

Det kommer aldrig finnas nån som du. <3


/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar