måndag 14 juli 2014

Min lilla roadtrip..

Jag var ju som sagt på en mini-roadtrip i lördags. Kände att jag vill åka iväg nånstans bara och hämta lite kraft och inspiration inför kvällens inspelning. 
Tänkte först åka åt falu-hållet men när jag frågade min magic 8 ball som jag har på luren så sa den nej. Så jag fortsatte att åka rakt fram mot Leksand. Tänkte stanna där men kom att tänka på den där utsiktsplatsen i Rättvik så åkte dit. Jag har varit där förut men det tig ändå lite tid innan jag hittade det. 
Det var riktigt fint där och jag kunde lätt stanna där en längre stund om jag inte skulle tillbaka till studion och arbeta. 
Men jag behövde den lilla resan. Det var skönt att komma iväg lite. 
Man har mycket tid att fundera på saker och ting när man är ute på vägen. 

Trevlig måndag/ Riksväg 70


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar