måndag 7 juli 2014

Min lediga dag..

Idag(måndag)har jag en ledig dag. Riktigt skönt och välbehövd. Ska åka och hämta min andra studiomonitor eftersom jam.se lyckades strula till allt så jag bara fick tillbaka en förra gången. Har typ tagit 1,5 månad hehe. Så ska installera dom på station 2. Tänkte även passa på att stanna förbi vid min gamla arbetsplats och hälsa på mina gamla kollegor. Saknar dom faktiskt.
Sen blir det även en cykeltur då vädret är riktigt fint idag. 
Och framåt kvällen blir det att kika på nån film. 

Och ni får inte glömma att jag och F The Rex ska va med o prata i P4 Dalarna imorgon(tisdag)så ratta in er på 101,3 och lyssna. Vet inte exakta tiden men vi ska va där innan 11:30 så det blir kanske runt 12:00? Bäst ni har radion på från 11:30 för säkerhets skull. ;)

/Billy The Kid Jesus


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar