söndag 6 april 2014

En bra lördag..

Lördagen var nice. Fått lite gjort på Station 3. 
Funderar på om jag ska försöka spela in nåt imorgon(söndag). 
Fast det känns som jag är påväg att få ont i halsen så lär köpa lite Vicks Blue imorgon. 
Ska även köpa mat från min älskade vagn som säljer thailändsk mat. 
Kommer bli mumma. 
Nu varvar jag ner med lite film. Alfred Hitchcock's "Fåglarna" blev det. En gammal klassiker. 
Skruvade isär en skivspelare tidigare idag för jag trodde jag kunde laga den. Men den har nog gett upp så den hamnar nog antagligen på skroten. 
Vill ha en ny + en mixer också!!! Helst i förrgår. Men om jag har tur blir det kanske i slutet på denna månad. 
Vill även köps nya monitorer igen. De jag köpte var på tok för stora så dom får flytta ut till det stora rummet. Ska flytta dom till Station 4. 
Så är det. Nu åter till filmen. Hojt!!

/Kid Jesus 


     


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar